staffedoggblogg

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Sofie Pettersson - 18 april 2015 17:06

Min favoritdag i veckan bjöd på kanonväder. Vi började morgonen med en lång promenad vid havet.

   

Fullt upp har det varit i veckan.Vi har varit duktiga. Det har blivit en hel del träning. Kurs t.ex Sedan har vi motionerat i Karbyspåret med Susanne och Axa. Man får inte glömma bort att Leia opererats också. Välförtjänt vilodag idag!

   

Så mysigt ute på våren. Fint är det vid naturreservatet vid Näsudden. Vi såg hur mycket svanar som helst.

   

Skogen är naturens hundgym. Balansträning:

 

Bästa utsikten längst ut på udden:

 

Nu på eftermiddagen har vi varit och tränat på klubben. Gick ganska bra tycker jag. Gjorde övningarna som vi lärt oss på tävlingslydnadskursen i veckan.

 Imorgon är det dax för första tillfället på min och Wilsons kurs i slalom. Det ska bli intressant!


Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards