staffedoggblogg

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Sofie Pettersson - 23 april 2015 06:06

Nu har vi så mycket att göra så jag har knappt tid att skriva. =)


I tisdags var jag och Wilson på lydnadskurs igen. Den här gången gick vi igenom platsliggningen och apporteringen. Jag fick nya bra tips på hur vi ska göra med apporteringen. Nu blir det till att börja om från början och testa nya metoden. Än så länge har det gått bra. Jag tränade igår kväll.


Platsen är ju Willes bästa gren, så där behöver vi inte träna något mer än vanligt. Han vet lixom att när man ska stanna så ska man stanna. Det tränar vi mycket på hundträffarna t.ex


Idag har hundarna vilodag eftersom jag ska till stallet, men sedan så är hela helgen fullbokad. Det är både tävling och hundträff, häst, stygnborttagning och husvisning! Sovmorgon blir det nästa helg(förhoppningsvis)!


Längs kanalen(äldre bild):

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards