staffedoggblogg

Alla inlägg den 13 april 2015

Av Sofie Pettersson - 13 april 2015 12:57

Imorse klockan 8 lämnade jag in Leia hos veterinären. Hon har haft en knöl i juvret ett tag som inte ville försvinna av sig själv så den togs bort.

Som vanligt så är det grov ångest när man väntar på att de ska ringa och säga hur det gått. Narkos är alltid en risk, speciellt när hunden  är äldre och inte har tipp-topp hjärta.

Veterinären som känner mig ganska bra vid det här laget ringde på en gång när hon vaknat. Phjuuu! Hon ylade som en galning i bakgrunden. =)


Tumören såg ut att vara godartad men det kan man inte veta säkert. Den ska skickas på analys och svar kommer om ca 10 dagar. Bara att hoppas på det bästa. Så länge får Leia ta det lugnt i väntan på att såret ska läka och stygnen ska tas bort.


Jag hämtade henne för 2 timmar sedan men hon är fortfarande snurrig efter att ha varit sövd. Alla hästar är inte i stallet för tillfället om man säger så... Hon vägrar lägga sig och sova också! Blir inget annat gjort för mig idag. Ja, ja då får man väll passa på att vila! 


Finaste Leia:

 



Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards