staffedoggblogg

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Sofie Pettersson - 3 maj 2015 20:23

Härligt väder idag! Började morgonen med en promenad vid havet. Det är så fint nu på våren vid naturreservatet vid Runö.

   

Efter helgens tävlingar så måste hundarna få återhämta sig. Det är viktigt. De var trötta igår när vi kom hem. Egentligen har man ju bara varit borta några timmar men det tar uppenbarligen rejält på krafterna att jobba. Det får mig att tänka på hur otroligt drivna polishundar måste vara som ska arbeta långa pass när mina hundar blir helt slut efter bara ett par timmar.


Wille tränar balansen:

   

Efter promenaden åkte jag för att ta hand om Bonne och hundarna fick vara hemma och vila.


En ny busunge i stallet:

 

På eftermiddagen åkte vi hem till Susanne och Axa för en promenad i skogen. Mysigt som vanligt.


Bästa kompisarna:

 

En bra dag! Imorgon är det slut på det roliga för då är det jobb igen!

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards