staffedoggblogg

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Sofie Pettersson - 20 maj 2015 06:03

Mitt hjärta blöder. Det som inte får hända hände igår. Leia har gjort illa sitt knä igen. Hon kan inte ens gå. Jag orkar inte!!


Det var igår eftermiddag när vi gick i skogen som hunden gör något som hon aldrig brukar. Plötsligt var hon bara borta! Vi ropade och ropade och när hon kom tillbaka efter en liten stund så var hon lite halt.

Vi kom hem och kollade henne och hon markerade lite´, men inte mycket. Efter några timmar blev det bara värre och värre. Nu är hon blockhalt.


Ringde till kliniken och fick en tid idag. Med tanke på allt jobb som vi lagt ner efter hennes rehab och att vi inte har några pengar kvar alls på försäkringen så känns det riktigt mörkt just nu.

Varför kan man ALDRIG få vara glad?!?


Snälla Leia låt det bara varaen sträcking eller något lätt!

 

Om jag inte skriver något mer sedan då gick det inte bra och då orkar inte jag.

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards