staffedoggblogg

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Sofie Pettersson - 6 januari 2015 17:16

Igår var vi på rehab med Leia igen. Allt såg bra ut den här gången också. Skönt!

Ökades på ytterligare på watertreadmillen till 2*10 minuter varav 8 minuter trav i intervaller. Hon fick kämpa på ordentligt. Tråkigt tycker hon det är också. Leia är ju en riktig latmask. Det roliga är att om man inte motionerar henne ordentligt blir hon skitjobbig, men hon gillar inte att motionera.

Som vanligt så ökas våra promenader på med 5 minuter till i veckan. Nu är vi uppe i 25+20+25 minuter. Det tar sig!

                                                  
                   

Wilson hade vilodag igår efter söndagens tävling. Han var lika pigg som vanligt iallafall. Så på kvällen blev det en springrunda i spåret med Wille och Axa, och efter det en promenad så Leia fick vara med också. Alla nöjda och glada!


Idag började morgonen med skogspromenad och varsit spår till hundarna. Sedan fick de vila tills eftermiddagen medans jag gjorde lite annat. Nu har vi tränat lite tricks och gått en promenad. Leias sjukgymnastik är avklarad. Ikväll blir det promenad. Sedan är vi klara för idag.

Har inget dåligt samvete alls efter de senaste dagarna. Hundarna är välaktiverade och lagom trötta.

Nu är det slut på det goda livet, imorgon väntar jobb igen. Blä! Jag har tillräckligt att göra på dagarna ändå, jag behöver inte jobba!


Leia får börja lite smått med balansövningar nu:

 

Wilson och jag gick en extra promenad på golfbanan igår:

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards