staffedoggblogg

Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Sofie Pettersson - 24 januari 2015 15:35

Har äntligen satt mig ner i soffan med en kaffe. Det har man väll förtjänat nu efter att ha varit utomhus sedan halv 8 i morse. 

Började med en promenad i skogen. Det har snöat mycket så det är riktigt fint. Lite jobbigt att gå bara..

Hundarna var pigga,speciellt Wilson. Tur att han kan motionera sig själv:


 

Efter det åkte jag iväg till stallet. Idag stod markarbete på schemat klockan 10. Kul att hoppa lite! Bonne var på sitt bästa humör. Men som vanligt så är det alltid kallare i stallet och jag hade för lite kläder på mig. Frös ända in i skelettet när jag kom hem igen vid 13.

 

När jag gjort ett bra försök till att äta nyttigt så var det dax att gå ut igen. Nu åkte vi till Domarudden och gick en  längre runda. Blev 45 minuter så jag får minska lite på Leias kvällspromenad.

 

Senare blir det ca 20 minuter med viktmanschetterna. Försöker hålla strikt på promenaderna så att det blir minst 3*30 minuter per dag. Inte slarva med hennes träning, man måste ju komma vidare!

 

Ja, men hittils har det blivit 7 timmar utomhus idag. Det får väll duga... =) 

Nu är det snart dax för en dusch och efter det lär man känna sig som en ny människa!

 

Skönt att äntligen komma in tycker Leia:

 

 


 

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards