staffedoggblogg

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Sofie Pettersson - 31 januari 2015 19:40

Lördag är bästa dagen på hela veckan! 

I morse började vi med en lång promenad i skogen. Det har snöat hela natten nu igen. Hundarna var glada iallafall! Hm.. ser inte ut så på bilden men ändå!

 

Efter vi käkat så åkte jag och Wilson hem till Susanne och Axa. Vi var ute i nästan 2 timmar. Det blev en lååång promenad och hundarna lekte. Jag tycker det är lite konstigt att Wille och Axa som är så stingsliga annars leker så himla bra med varandra. Det blir aldrig bråk.

Om en vecka ska vi tävla i rallylydnad med alla tre hundarna. Vi ska försöka få till en träningstid i hundhallen i veckan. Men det verkar vara fullbokat. Ser tyvär lite mörkt ut.

 

När jag och Wilson kommit hem så bytte jag bara hund och åkte iväg igen. Jag och Leia gick först en promenad i fårhagarna vid Öbk, sedan tränade vi lite. Körde lite rally. Leia är som vanligt duktig. Ska nog inte vara något problem på lördag om inte jag gör något jättefel förstås. 

Vi passade på att träna lite slalom på agilityplanen också. Kul!

 

Det var inte så kallt ute idag. Istället var det blött så när jag kom hem så frös jag som bara den. Snälla kan det inte bli vår snart?

Tog det lugnt ett tag på soffan:

 

Nu ska vi bara smälta middagen en stund sedan blir det kvällspromenad. Snipp,snapp,snut, så var lördagen redan slut!


Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards