staffedoggblogg

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Sofie Pettersson - 11 januari 2015 18:44

Oj vad det snöar! Men nu räcker det tycker jag..

Idag har vi tagit det ganska lungt. Ute i snön har vi varit naturligtsvis.

 

Började morgonen med att lägga två spår, precis som planerat. Gick morgonrundan i skogen och sedan fick de ta spåren. Wilson jobbar noga och metodiskt. Leia brukar bli alldeles för taggad, men idag gick det bättre. Fick lite experttips igår. Jag gjorde hennes spår lite svårare än vad jag brukar. Gjorde en vinkel och så fick det ligga lite längre. Det gjorde susen. Hon koncentrerade sig mycket bättre.

En bra start på dagen och hundarna var nöjda.

 

Annars har vi inte gjort något speciellt idag. Bara promenader och  fika hos min syrra. Och så hundvård(kloklipp och tandskrap/borstning)såklart, som vanligt på söndagar.

 

Imorgon är det dax igen för Leias rehab. En vecka går fort!

 

Äldre vinterbilder:

     

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards