staffedoggblogg

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Sofie Pettersson - 17 januari 2015 18:35

Lördagar är bästa dagen på hela veckan!

Började med en skogspromenad i morse innan jag åkte till stallet. 

När jag kom hem gick vi en promenad på golfbanan.

 

Idag har allt bara flytit på. Träningen med Bonne gick jättebra. Solen sken hela dagen. Handlade lördagsgodis till hundarna på Arken zoo och då fick jag rabatt. Var in på apoteket och skulle köpa en grej: 50% rabatt på den. In på coop och så var det rabatt på flera av de sakerna som jag faktiskt skulle ha. Kvarg för 1 krona t.ex Det går bra nu!  Haha

Nu ska jag bara vinna på lottot ikväll...

                                                  


                       

Imorgon är jag "ledig". Hoppas på finväder för jag har tänkt att lägga spår.

 

Bilder från golfbanan idag:

 

Hallå Leia!

 

Ja hej,nä men hallå Wilson!

   

Men åååh måste du fota hela tiden?!

 

Nej jag ger upp! Det är omöjligt att få båda att kolla i kameran någonsin.

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards