staffedoggblogg

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Sofie Pettersson - 7 januari 2015 20:03

Vaknade upp till min första arbetsdag med snötäckt mark ute. Jaha, ska det få stanna kvar den här gången, eller ska det försvinna igen? Vad är då meningen kan man undra.

Hundarna blev glada iallafall när det kommit snö. Jag var så lagom glad imorse när vi gick ut vid 5.

Nu är man tillbaka till vardagen igen.


I februari är det föressten nästa tävling i rallylydnad. Uppsala hundungdom har tävlingar i Stockholms hundsportcentrum. Det ligger visst i Väsby. Nära och bra.

Wilson ska starta fortsättningsklass såklart, men nu är även Leia anmäld till tävlingen. Kul! Fick klartecken av hundfysioterapeuten sist. Hon ska ju starta nybörjarklass. Då är hon  kopplad och inga hinder är med. Inte så ansträngande. Jag behöver inte träna  så jättemycket med henne heller, hon kan ju allt.

Får se bara om vi kommer med eller blir bortlottade. Såg att det var jättemånga anmälda till nybörjarklass. Det finns för lite tävlingar nu på vintern tycker jag. Inte ens några inoff.


Wilson gillar inte att frysa! Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: den här hunden är inte helt normal. Så här ser det ut när man kommer till hallen:
 

Förstår inte ens hur det går till. Ser ut som han fått hjälp.

Leia ser så lagom road ut när han har bäddat i hennes säng dessutom:

 

 





Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards