staffedoggblogg

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Sofie Pettersson - 18 januari 2015 19:54

Är inte så glad på Wille efter dagens promenix på golfbanan. Vit hund säljes billigt! 


Gick i godan ro med Wilson lös och Leia i koppel när en hare hoppade upp precis framför oss. Wilson drog i väg som ett jehu och lyssnade inte för fem öre. Det var något nytt. Han som ALLTID lyssnar till minsta vink.

Snabb som vinden är han också.Jag hann få  panik när han försvann bakom en skogsdunge och sedan var han borta.

Skrek allt vad jag orkade och då såg jag något vitt låååångt borta som kom emot oss. Pjuh. Det var han.

Säkert var han borta i en hel minut, men det räckte för min del. Nej nu blir det till att träna som fan igen på både störningar och inkallningar. Tänk att det bara börjar om hela tiden...

                                                  
                   


Näää det är ingen lång stund som man kan vara arg på någon som är så här söt:

 



Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards