staffedoggblogg

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Sofie Pettersson - 1 november 2014 18:06

Nu har jag anmält Wilson till tre nya tävlingar. Känns roligt just nu, men jag vet ju hur det blir sen! Då ångrar man sig!

Nästa helg blir det tävling i rallymix. Vi kommer att starta i "träningsklass" som är den första klassen. Det blir perfekt träning för den är inomhus i haningehallen. Jag ska åka med Helena och hennes hundar. Det blir kul!

Sedan har jag anmält till två rallylydnad: fortsättningsklass, varav den ena är på kistamässan. Hjälp! Vad tänkte jag med? Kommer vara sjukt mycket störningar för Wille. Klarar han det hyfsat bra ja då klarar han det mesta. =)

Ena tävlingen är i januari och den andra är i februari. Då har man något att träna på hela vintern.

 

Idag har det verkligen varit deprimerande väder. Kallt,grått och regnigt. Ingen har lust att vara ute. Ändå har jag varit det i många timmar. Först skogspromenad med Wille, sedan stallet och träna med Bonne, efter det promenad på golfbanan med båda hundarna. Nu vägrar jag gå ut mer!

Från och med nu blir det bara inneträning och soffmys!

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards