staffedoggblogg

Alla inlägg den 14 november 2014

Av Sofie Pettersson - 14 november 2014 20:01

Skönt att man får vila lite efter en tung arbetsvecka. På söndag får jag äntligen min sovmorgon som jag väntat på så länge. Ja,ja det är självförvållat, men ändå! Man borde ha minst en till ledig dag i veckan så man hinner vila också..

 

Igår kväll ringde kliniken mig och sa att det fått ett fax från försäkringsbolaget där det står att de ska ersätta 25000. Det är efter att kirurgen ringt. Det är så det SKA vara. Hoppas nu att det stämmer och att allt går bra på måndag. Jag tänker inte ringa något mer. Det får bli som det blir.

 

Idag efter jobbet åkte vi till runö och gick en promenad. Lite inomhusträning när vi väntade på middagen, och sedan en kvällspromenad. Mer än så blir det inte idag. Imorgon har vi mera tid på oss att hitta på saker. Först ska jag bara till stallet och träna dressyr med Bonne. Det blir kul som vanligt!

 

Tittat  på bilder från förr. Den gamla goda tiden...( nu har man visst glömt bort igen hur jobbigt det är med valp).  =) Sötaste hundarna:

 

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards