staffedoggblogg

Alla inlägg den 29 november 2014

Av Sofie Pettersson - 29 november 2014 19:07

Gick upp ganska tidigt imorse för att hinna ta hand om hundarna ordentligt innan jag skulle till stallet.

Började med att åka till skogen med Wilson. Det blir en bra start och han får springa av sig ordentligt.

Efteråt blev det morgonpromenad för hund nummer två. Hundarna fick frukost, och sedan var det dax för Leias massage+sjukgymnastik.

Vid 9.30 åkte jag till stallet för att träna dressyr med Bonne. Gick för övrigt hur bra som helst. Kul!

Var hemma till 14 och då blev det typ samma procedur som innan jag åkte...

Jag och Wilson gick på en riktigt lång promenix längs kanalen och runt på Norrö. Det var länge sedan jag gick där. Trevliga omgivningar med flera hästgårdar att titta på. 4 rådjur såg vi också.

När vi vände hem så kände jag att promenaden blev alldeles för lång! Längre än vad jag egentligen orkade med. Akut hungrig blev man dessutom. Som vanligt. =)

 

Fint väder idag! Men ska man få se solen så får man också stå ut med att det blir kallare. Efter 7 timmar utomhus så frös jag ända in i skelettet. Då är det riktigt skönt att komma in och ta en kopp kaffe och sedan en dusch.

 

Vissa går ut på fredagkvällar-andra tränar hund. Vissa har sovmorgon på lördagmornar-andra tränar hund(och häst). 

                                                  
              

 

Någon lydnadsträning blev det inte idag, vi försöker igen imorgon..

 

Bilder från dagens promenader:

   

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards