staffedoggblogg

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Sofie Pettersson - 28 november 2014 19:59

Idag fick jag och Susanne äntligen till det med en spring-date. Det var välbehövligt för både mig och Wille. Kul att Axa var med idag. Hon och Wilson har ju inte träffats på flera  veckor eftersom hon kastrerats.

Vi sprang 2,5 kilometer i spåret i Domarudden och gick en runda efter det. Nu har han fått ordentligt med motion. Det blir ju lite si och så med det nu när Leia bara får gå korta promenader.

 

Jag har haft mycket att göra så gott som varje kväll hela veckan men vi har ändå tränat lite på tricksen från kursen varje dag. Vissa trick passar ju bra att träna med Leia också, tex: skaka på huvudet. Hon blir lite övertaggad bara. Inte så konstigt, men lite jobbigt. =)

 

Äntligen är det helg igen och det betyder mera tid över! Hoppas på fint väder så det blir trevligt att vara ute. Har inget speciellt inbokat förutom träning med Bonne imorgon förmiddag. Kanske ska man passa på att träna rallylydnad/lydnad medans det är ljust ute... Vi får se!

 

Äldre bild på Leia:

 

Wilson:

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards