staffedoggblogg

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Sofie Pettersson - 8 november 2014 19:41

Väckarklockan är ställd, väskan är packad. Imorgon bär det av till Haninge för tävling i rallymix!

Suttit och panik-läst skyltar. Måste erkänna att jag inte tränat lika mycket som jag borde! Som vanligt undrar man varför man anmäler sig till tävlingar när man är så nervös så man mår illa?

 

Imorse var jag och Wilson på promenad i skogen. Lite godis-sök, hoppa upp på stenar och över stockar.

Sedan på dagen åkte vi till golfbanan.

 

Förutom det har vi tränat lite inne. Idag blev det bara lite trickträning  för skojs skull. Få återuppta lydnadsträningen senare till veckan.

Några jag känner brukar träna inomhus i arningehallen på dagtid. Jag kan aldrig vara med eftersom jag alltid jobbar. Det känns surt! Skulle vara bra med iallafall ett ordentligt pass ibland. Känns inte så jätteroligt att träna ute nu direkt..

 

Promenix på golfbanan idag:

   

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards