staffedoggblogg

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Sofie Pettersson - 15 november 2014 19:47

Usch jag är så orolig inför Leias operation. Kan inte tänka på något annat. Jag orkar inte höra när folk säger: "det kommer att gå bra". Det är inte alls säkert att det kommer gå bra! Det finns massa med saker som kan gå snett!

Imorgon ska det förberedas inför måndagen. Hon ska tvättas med descutan bland annat. Det är ett schampo som man använder innan operation.

Konstigt nog har hunden blivit sämre och sämre den senaste veckan. Innan har hon ju hållt samma status ungefär. Tur att vi fick en tid då!  Nu är hon mer halt. Det blir synd om henne imorgon för nu får hon inte mer smärtstillande.

 

Annars har det varit en bra dag. Vi har gått vid Runö och på golfbanan. Jag och Wilson har varit på en längre promenad själva också. Passade på att träna lite. Vi tränar mest på "sitt-stå-gå runt" som kommer i rallylydnadens fortsättningsklass. Det går bra faktiskt. Vi har ju till januari på oss att sätta den. Då är  det dax för tävling igen!

 

Leia:

 

 

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards