staffedoggblogg

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Sofie Pettersson - 3 oktober 2014 17:32

Härligt att äntligen ha ett par lediga dagar. Fredagkväll är bäst för då har man hela helgen framför sig.

 

Vi åkte till Runö efter jobbet och gick på åkrarna. Då kunde Wilson springa av sig.

Leia är fortfarande lite halt tycker jag. Man ser att hon inte vill stödja helt på vänster bak. Jag vet inte om jag inbillar mig? Antagligen hade jag inte sett någonting alls om jag inte visste om det.

Jobbigt att man måste vänta ända tills måndag innan man får något svar. Att vänta är INTE min starka sida! =) Tills dess får hon ta det så lugnt det bara går..

 

På vägen hem handlade vi lite fredagsmys. Både till människorna och till hundarna. Var för en gångs skull in på Djurmagazinet. Det är inte så ofta vi är i centrum så då får man passa på. De har lite roligare (och billigare) utbud än Arken zoo tycker jag.

 

Tro det eller ej, men jag börjar faktiskt tycka det är roligt att tävla. Nu har vi ju inget inbokat för än den 18/10. Känns lite tråkigt faktiskt. Det kommer visserligen en inoff. rallymixtävling den 12:e. Får se om vi åker på den. Det är ju ända borta i Västerhaninge. Jag och Helena med labradoren Lucas ska bestämma oss om det på söndag när vi har rallymixkurs. Vi har tävlat rallymix några gånger tidigare. Leia och Lucas är uppflyttade till "startklass". Nu vet jag ju inte än om Leia kan starta några tävlingar överhuvudtaget. Det kanske blir operation. Vi avvaktar...

 

Fredagsmys:

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards