staffedoggblogg

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av Sofie Pettersson - 19 oktober 2014 18:15

Idag har vi bara varit på promenader och inte tränat något alls överhuvudtaget.

Imorse i skogen, och på dagen i Domarudden.

Nu på kvällen är Leia halt. Suck. Då är det bara till att backa igen, och från och med imorgon är det vila för henne. Promenadvila.

Det är efter hon har legat ner som hon är halt. När hon gått ett tag så blir det mindre och mindre. Hur som helst är det en försämring. =(

Inte kul. Man har haft för bråttom nu igen.

 

Det är svårt att veta hur man ska göra. Man förstår ju att ett korsband inte kan läka på en månad. Vi tänkte testa med strikt vila i en vecka och se om det blir bättre igen. Blir det bättre så ska jag kontakta en hundfysiolog iallafall. Har hittat en nu. Blir det inte bättre så blir det till att kontakta veterinär igen.

 

Det var iallafall varmt och skönt idag. Härligt i skogen!

 

Imorgon är planen att åka till måndagsträningen på Öbk. Det blir bra störningsträning. Leia får följa med och träna lite lugnt.  Med Wilson kanske man ska testa de nya skyltarna som kommer i rallylydnadens fortsättningsklass. Jag behöver väll flera månader att träna på dem innan jag kan starta.  =)

 

Leia på promenaden i morse:

 

Ser ni vilket fint spindelnät jag såg i skogen:

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards