staffedoggblogg

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Sofie Pettersson - 31 oktober 2014 19:41

Idag kom man hem lite tidigare från jobbet så det blev en promenad medans det fortfarande var ljust. Nice! Härligt väder idag med. Gick på åkrarna idag också. Det passar bra att Wille kan springa av sig lite.

 

På eftermiddagen fick Wilson lite miljöträning. Tog en promenix med honom till Arken zoo och köpte lite godis. =) Hundar: det är som att ha barn! Haha

Det är bra träning för honom. Behövs oftare, han var lite nervös i affären.

 

Nu på kvällen har vi varit hemma hos min syrra och träffat (stora delar av) familjen. Lite halloween-utklädda barn bland annat. Ringde  på dörren en del också. Spöken som ville ha godis. Aningens konstigt tyckte djuren...

 

Nu har jag precis bestämt mig för att anmäla till rallylydnaden på kistamässan i januari. Må det bära eller brista! Han kommer antagligen skämma ut mig totalt. Gäller att ligga i ordentligt med träningen nu framöver!

 

Härligt höstväder! Bilder från dagens promenad:

     

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards