staffedoggblogg

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Sofie Pettersson - 7 oktober 2014 21:41

För typ första gången idag så sitter jag ner! Hela dagen har det varit full fart. Stressigt när man ska hinna med allt. Middag blev det ingen idag.Bara te och mackor.Det lär man bittert ångra i morgon bitti. Jag kommer antagligen att vara vrålhungrig redan på morgonen. 

 

Kom nyss hem från stallet. Varit ute och ridit i mörkret. Vi var 4 stycken som var ute.Ganska mysigt trots regn.

Innan jag åkte iväg så var vi och gick i spåret vid Domarudden. Det + morgonpromenaden är det enda hundarna fått göra idag. En riktig vilodag med andra ord.

Förhoppningsvis har jag mera tid imorgon. Det ständiga dåliga samvetet....

 

Bättre sent än aldrig! Lite bilder från KM på österåker. Wilson och jag ska köra rally:

 

 

Vilka schyssta benlyft!

 

Wille attackerar de berömda tofflorna som låg i 8:ans frestelse= massa minuspoäng!

 

Han glömde aldrig tofflorna efter det...

 

Och favoritskylten spring!

 

Bra kämpat! (var även domarens kommentar på protokollet) Hahaha sämsta någonsin! Tur att det bara är på skoj och att den viktiga tävlingen var dagen innan..

 

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards