staffedoggblogg

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Sofie Pettersson - 17 oktober 2014 19:24

Nu sitter man här igen och undrar vad man har gett sig in på! Det känns ju bra just när man anmäler sig, men när det kommer till kritan så är det inte alls roligt längre...Fi fan!

Imorgon är det dax för årets sista tävling i rallylydnad. Jag hade anmält båda hundarna men det blir bara Wilson som startar nu också eftersom Leia fortfarande är skadad. Synd!

 

Har varit ute en långis nu så han förhoppningsvis gjort av med lite överskottsenergi. Nu måste han vara snäll imorogon!Annars!

Jag kommer naturligtsvis ta en ordentlig morgonpromenad i skogen också.

 

Det blir inte samma tävlingsmorgonrutin som vanligt. Susanne och Axa startar i en tidigare grupp än jag. Jag får ta och klara mig själv imorgon. Har redan packat det mesta. Imorgon startar min grupp inte förän 11.30 Sovmorgon!

 

Fattar inte varför man alltid är lika nervös. Hoppas verkligen att Wille är på sitt bästa humör imorgon...

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards