staffedoggblogg

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Sofie Pettersson - 26 oktober 2014 21:04

Jag har faktiskt hunnit med ganska mycket idag när jag tänker efter...

Först morgonpromenad i skogen med Wilson. Sedan var det städdag här där vi bor( ååå jippi, slösa bort en sovmorgon på det är precis vad man har lust med).  Efter det åkte vi Runö och gick på åkrarna, Wille lös och Leia i koppel. Gjorde lite små sökövningar.

När vi kom hem blev det lite klickerträning  med båda hundarna. Verkar gå bra med Wille nu också.

Vid klockan tre hade vi besök hemma på fika. Efter det åkte jag till stallet och motionerade Bonne.

Hem och käka middag, tog ut hundarna en sväng. Sedan lite mer klickerträning för att det var så kul.

Jag har också gjort mina egna sjukgymnastikövningar för en gångs skull. Hundvård med kloklippning och sånt också.

Puh. Nu är jag trött och vilar i soffan. Det var en bra dag iallafall men nu är den snart slut...

 

Leia och Wilson på våran promenad vid runö:

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards