staffedoggblogg

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Sofie Pettersson - 16 oktober 2014 18:51

Vilar lite  efter middagen. Försöker rycka upp mig så vi kan gå ut en sväng. Tänkte gå till coop och miljöträna lite. Vi har mest gått i skogen på sista tiden. Idag på eftermiddagen t.ex

 

Igår kväll åkte jag till klubben och tränade båda lydnad och agility. Tyckte båda hundarna var lite väl pigga faktiskt.

Måste ta det lugnt med Leia, men det är svårt! Verkar nästan som hon försöker skada sig själv...

 

Jag tycker jag har tränat Wilson tillräckligt inför helgens tävling. Nu får han vila sig i form =). Som vanligt satsar vi på ett kvalificerande resultat. Men hittils har det varit precis över gränsen! Lite bättre ska vi försöka få till.

Kanske kan man ha lite tur så att sitt-stå-skylten inte är med den här gången. Jag tror inte det, men man kan ju alltid hoppas! Den verkar alltid vara med.

 

Jag har anmält mig till en föreläsning i november med Memea Mohlin. "Hundens språk". Det blir säkert intressant.

 

Tänk att han varit så liten! Vägde bara 3,5 kg. Wilson valp:

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards