staffedoggblogg

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Sofie Pettersson - 13 oktober 2014 20:52

Idag är det måndag så då är det  dax att presentera veckans träningsplan! Får se om den håller, men jag har iallafall en PLAN och det är det viktiga. =)

 

Måndag: Idag alltså. Hundarnas vilodag eftersom jag har varit i stallet och kom precis hem. Bara vanliga morgonpromenaden och eftermiddagspromenad i skogen.

 

Tisdag: Fysträning! Intervallträning (vi orkar inte springa så långt haha) i spåret för Wilson. Leia: promenad i spåret samt skog och mossträning.

Lite träning hemma på kvällen. "Köksgolvsdressyr" som jag kallar det. =) Alltså lite lydnads/trickträning.

 

Onsdag: Lydnads och agilityträning på klubben.

 

Torsdag: Måste träna rallylydnad med Wille. Vi ska ju för guds skull tävla på lördag! Har ju inte tränat någonting alls.

 

Fredag: Fysträning igen. Antagligen i spåret i Domarudden samt promenera i skogen. Se till att Wilson har gjort av med all överskottsenergi så han är snäll på lördag!

 

Lördag: Tävling rallylydnad med Wilson. Måste börja morgonen med en redig skogspromenad. Efter tävlingen får jag hitta på något med Leia. Spår kanske?

 

Söndag: Hästträning på morgonen.  Vilodag för Wilson. Kanske lydnadsträning på klubben bara med Leia.

 

Vore bra med någon form av miljö/socialträning också i veckan. Får se om man kan klämma in det någon dag...

Hm, känns som man har fullt upp den här veckan också. Återstår att se om planen håller.   

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards