staffedoggblogg

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Sofie Pettersson - 4 september 2014 18:16

Idag blir det bara fysträning! Vi åkte till domarudden efter jobbet. Härligt väder idag också.

Först blev det simning, och efter det powerwalk i spåret. Det blev min perfekta 4 kilometers-runda.

Jag har köpt ett vattenbälte. Det är en bra idé! Då slipper man bära och det finns lite fickor för nycklar och sånt. Jag är nöjd med det iallafall! =)

 

Ikväll fortsätter det i fysträningens tecken! Tänkte ta på klövjeväskorna (det var ett tag sedan) och kanske knalla iväg till coop. Bra träna lite störningar från alla folk och bilar mm. Jag gjorde det här om dagen och märkte då att sådan träning behövs oftare.

 

Imorgon är äntligen sista dagen på arbetsveckan. Puh! Inget ska få förstöra mitt goda fredagshumör!

                                                  

                   

Bad vid domarudden:

     

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards