staffedoggblogg

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Sofie Pettersson - 8 september 2014 17:58

Hundarna var väll de enda som tyckte jag luktade gott  när jag kom hem från jobbet. Har stekt 550 (!) schnitzlar idag. Känner mig trött faktiskt. Inte så konstigt kanske..

Efter jobbet tog vi en skogspromenad. Härligt. Perfekt väder ute också!

 

Leia och Wilson sov från vi kom hem igår vid 12 tills det blev kväll. Då blev det bara en kort rastning. De var riktigt trötta efter allt tävlande. =)

Jag blev så glad när det gick bra igår så nu har jag anmält oss till ytterligare en rallylydnadstävling!

Det blev Vallentuna bk. den 18:e oktober. Men före det kommer ju  Märsta-sigtuna och Roslagens bk. Nu jävlar! 

                                                  
  

 

Ikväll blir det en sväng till öbk. för lite träning, men först blir det en promenad. På måndagarna är det  ju öppen träning för alla medlemmar. Jag brukar passa på att vara med då om jag kan. Bra när det är mycket andra hundar runt omkring.

 

Imorgon är det sista gången på min och Wilsons agilitykurs hos Eva Sognevik i frösunda. Det ska bli jättekul! Tråkigt att det är slut sedan bara.. Får väll gå fortsättning i vår. Några kurser måste man ju spara på också!

   

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards