staffedoggblogg

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Sofie Pettersson - 27 september 2014 14:22

Idag har jag och Wille tävlat rally.

Han var övertaggad idag så jag var helt säker på att vi inte blev kvalificerade. Men jag hade fel! 73 poäng skrapade vi ihop iallafall. Supernöjd!

Dessutom fick vi priset "domarens val". Motiveringen var: Härligt glad hund! Man blir glad av att se er!                                               
                               

                                                  
                         

Idag tyckte jag banan var lite svårare än de tidigare tävlingarna.

Självklart var både "spring" och "sitt-stå"-skylten med. Varför ska man någonsin ha tur?

Det gick ju hyfsat bra ändå. När jag såg filmen efteråt så såg det bättre ut än vad det kändes.

Som vanligt så var jag så nervös så jag har minnesluckor från när vi körde banan!

 

Susanne och Axa gick det jättebra för och de hamnade på en 3:e plats med 96 poäng. Grymt! Det gick även bra för de andra som var med från Öbk. Kul! En lyckad dag med andra ord..

 

Wilson och Axa:  

Kvalificerade hundarna  från Öbk:

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards