staffedoggblogg

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Sofie Pettersson - 5 september 2014 17:57

Nu är det bara 2 dagar kvar till våran rallylydnadsdebut. Jag är jättenervös! På söndag smäller det. =)

Det är 25 stycken i min klass. Många tycker jag, men det är tydligen vanligt i rally. Jag förväntar mig inga stordåd men hoppas på godkänt resultat med Leia. Beror på hur mycket jag klantar mig pga. nervositet...

 

Har skrivit en lista på vad jag måste packa:

 

*tävlingslicenser

*vaccinationsintyg

*medlemsbevis

*pengar

*godis+Wilsons kycklingdeo

*vatten+skål

*tjuderskruven

*matsäck

*kamera

 

Ring mig om jag glömt något viktigt! Eller skriv för guds skull! =)

 

Idag är det hundarnas vilodag. Jag ska till stallet nu om en stund och kommer hem sent. Vi har bara myst, skogspromenixat och  badat idag. Sådana dagar behövs ibland också.

 

 

Leta godis i träd är kul....

Som vanligt Wilson med en stock och.... 

 

Leia med en kvist....!

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards