staffedoggblogg

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Sofie Pettersson - 6 september 2014 18:33

Imorgon är det dax för tävling. Så istället för att ha sovmorgon så har jag ställt klockan på 05.00 (vad håller man på med?!).

Senast klockan 06.00 ska jag vara hemma hos Susanne. Vi ska ta en promenad innan vi åker så djuren inte har en massa överskottsenergi.

Tävlingen är i Häverödal så det är en bit att åka.

 

Den här dagen blev ju inte som planerat. Redan imorse sprack tidsplanen rejält när jag kom till stallet. Bonne hade kolik-känning så jag blev i stallet nästan två timmar längre än vad som var meningen från början.

Sedan skulle jag på 50års kalas klockan 15, men  jag fick bli lite sen så jag hann ut med hundarna först. Nu sitter jag här och smälter maten och funderar på vad som är bäst: ta en lång kvällspromenad, eller åka till klubben och träna lite+promenad.

 

Sedan måste jag ju packa också, och  koka kyckling att ha som godis. Väckarklockan har jag ställt, bilen är tankad.

 

Usch vad har jag gett mig in på? NERVÖST! Hoppas bara man kan sova i natt! =)

 

 

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards